Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Η ενσωμάτωση της ψηφιακής κάρτας εργασίας αποτελεί μία σημαντική εξέλιξη στη διαχείριση του ωραρίου εργασίας στον εργασιακό χώρο, καθώς η καταγραφή των ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων γίνεται πλέον υποχρεωτική μέσω του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ II. Αυτός ο καινούριος κανονισμός σηματοδοτεί μια κρίσιμη μεταβολή στην οργάνωση και τη λειτουργία των επιχειρήσεων, απαιτώντας πιο αυστηρή παρακολούθηση και διαχείριση των εργασιακών ωρών.

Σε αυτό το πλαίσιο, το Soft1 myErgani LIVE έρχεται να προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση, αυτοματοποιώντας τη διαχείριση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας για κάθε τύπο επιχείρησης. Ανεξαρτήτως μεγέθους ή τομέα δραστηριότητας, το Soft1 myErgani LIVE εξασφαλίζει μια αποδοτική και εύκολη συλλογή, καταγραφή και αποστολή των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να συμμορφωθούν με τις νέες νομοθετικές απαιτήσεις, ενώ παράλληλα απλοποιεί σημαντικά τις καθημερινές διαδικασίες και βελτιώνει την αποδοτικότητα.

Η πλατφόρμα Soft1 myErgani LIVE ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες για να διασφαλίσει την ακριβή και αξιόπιστη διαχείριση των εργασιακών ωρών, παρέχοντας έτσι στις επιχειρήσεις ένα ισχυρό εργαλείο που ενισχύει την παραγωγικότητα και τη συμμόρφωση με τον νόμο. Αυτή η λύση αποτελεί ένα κρίσιμο βήμα προς την ψηφιακή μετάβαση της εργασιακής διαχείρισης, ανοίγοντας νέους δρόμους για την εξέλιξη και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στην ψηφιακή εποχή.

 

Web Check In / Check Out 

 

Η υπηρεσία Soft1 myErgani LIVE διαθέτει ηλεκτρονικό (virtual) σύστημα καταγραφής δεδομένων, υποστηρίζοντας τις ανάγκες εργαζομένων που απασχολούνται εκτός γραφείου.

Ο εργαζόμενος από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του ή το smartphone του δηλώνει την προσέλευση & την αποχώρησή του και η εφαρμογή Worktime Audit διαβιβάζει αυτόματα τα δεδομένα στο ΕΡΓΑΝΗ II σε πραγματικό χρόνο.

Πρωτοποριακό περιβάλλον λειτουργίας

Η διαδικασία καταγραφής και εισαγωγής των δεδομένων προσέλευσης και αποχώρησης των εργαζομένων εντάσσεται σε μια ευέλικτη και πολυδιάστατη πλατφόρμα, όπως το Soft1 myErgani Live. Αυτό επιτρέπει την αποκλειστική ή συνδυαστική χρήση διαφόρων μεθόδων καταγραφής, προσφέροντας προσαρμοστικότητα και ευκολία στη διαχείριση του χρόνου εργασίας.

Συμπληρωματικά, η ενσωμάτωση της δυνατότητας Web Check In / Check Out στο πλαίσιο του Soft1 myErgani Live καθιστά δυνατή την αδιάλειπτη πρόσβαση, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, από οποιαδήποτε συσκευή. Αυτό επιτρέπει στους εργαζομένους να έχουν πρόσβαση και έλεγχο στα δεδομένα προσέλευσης και αποχώρησής τους με απόλυτη ευκολία και διαφάνεια.

Αυτές οι προηγμένες λειτουργίες και εργαλεία που προσφέρει το Soft1 myErgani Live στοχεύουν στην απλοποίηση της καθημερινής διαχείρισης των ωρών εργασίας, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα των επιχειρήσεων.

Με την υιοθέτηση του Soft1 myErgani Live, οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν τη συμμόρφωση με τις νομοθετικές απαιτήσεις, να βελτιστοποιήσουν τη διαχείριση του εργατικού δυναμικού και να αξιοποιήσουν τις τεχνολογικές καινοτομίες για την ενίσχυση της εργασιακής εμπειρίας.

Λειτουργικότητες του Soft1 myErgani LIVE

Επικοινωνία με το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ για τη λήψη στοιχείων και δηλωθέντων ψηφιακών ωραρίων εργαζομένων

Αποστολή ψηφιακού ωραρίου και χτυπημάτων σε εξωτερικό πάροχο υπολογισμού μισθοδοσίας

Δημιουργία ψηφιακού ωραρίου εργαζομένων της επιχείρησης, είτε προϋπολογιστικά είτε απολογιστικά

Υπολογισμός μισθοδοσίας από το δηλωθέν ψηφιακό ωράριο ή τις δηλώσεις προσέλευσης/αποχώρησης

Αυτόνομη λειτουργία χωρίς εφαρμογή μισθοδοσίας

Άμεση έναρξη χρήσης στο δοκιμαστικό περιβάλλον λειτουργίας του ΕΡΓΑΝΗ II

Δείτε πως η επιχείρηση σας θα κερδίσει με το Soft1 myErgani LIVE

Ένας έμπειρος σύμβουλος μας μπορεί να σας καθοδηγήσει για τα πολλαπλά οφέλη που θα έχει η επιχείρηση σας με το Soft1 myErgani LIVE

Μετάβαση στο περιεχόμενο